Returns & Refunds

Αλλαγή / Αντικατάσταση

Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το www.motelshop.gr είναι εφικτό να επιστραφούν για αλλαγή (σε νούμερο, χρώμα, σχέδιο) ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αλλαγής / αντικατάστασης.

Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές μόνο με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης έχει ενημερώσει το κατάστημα στέλνοντας e-mail (sales@motelshop.gr) ή τηλεφωνικά (2410 537380) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη, να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να υπάρχει διαθέσιμη η απόδειξη πώλησής του.

Επιστροφή χρημάτων

Οι επιστροφές των προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης έχει ενημερώσει το κατάστημα στέλνοντας e-mail (sales@motelshop.gr) ή τηλεφωνικά (2410 537380) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν κάνοντας χρήση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα πρέπει να ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή), να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να υπάρχει διαθέσιμη η απόδειξη πώλησής του.

Τα έξοδα επιστροφής είναι 6€ και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι σημαντικό να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο δυνατόν και σίγουρα πριν την αποστολή της παραγγελίας η οποία γίνεται την επόμενη της on line παραγγελίας.

Στείλτε μας ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@motelshop.gr με την ένδειξη ‘Ακύρωση παραγγελίας’ και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 2410 537380, 10:30 έως 14:00 Δευτέρα έως Παρασκευή.

Εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από εμάς, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2410 537380 ή μέσω email sales@motelshop.gr.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη, να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη πώλησής του. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα επιστροφής και νέας αποστολής.

Επειδή η ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους βαρύνει τον πελάτη, οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, Γενική Ταχυδρομική.